KOWALCZYK ANDRZEJ – Naturalnie o biznesie


Czy słyszałeś o tym, że można robić biznes, nie przejmując się konkurencją?

Może myślisz, że nie jest to możliwe? A jednak. Właśnie z tej książki dowiesz się, jak tego dokonano w jednej z polskich firm.

Andrzej Kowalczyk na podstawie swojej biznesowej praktyki pokazuje, jak sprawić, żeby konkurencja stała się dla przedsiębiorstwa nieistotna. Z książki dowiesz się też:

  • Jak obecnie skutecznie prowadzić biznes?

  • Jak dobrze rozpoznać potrzeby klienta, zrozumieć go i spełnić jego oczekiwania, żeby chciał się na dłużej zatrzymać przy produktach i usługach naszej firmy?

  • Jak zmieniać własny styl prowadzenia biznesu?

  • Jak być lepszym pracownikiem umiejącym sobie radzić ze zmianami?

  • Jak stać się lepszym szefem, żeby zrozumieć i wdrożyć zmiany w swojej codziennej aktywności?

  • Co to znaczy być konsumentem wolności?

Publikacja jest zbiorem refleksji autora nad cechami współczesnego rynku, klienta, konkurencji. Autor konkretnie, krótko i praktycznie pokazuje narzędzia do poprawy własnej skuteczności działania. Refleksje są przeplatane wątkami osobistymi.

Misją autora jest podnosić jakość życia innych osób.

kup w wersji drukowanej | kup w wersji elektronicznej | zobacz więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz także:
Mapowanie Celów to sprawdzona, przetestowana i popularna metoda wyznaczania i osiągania…