Nawrocka Dominika – Ekspertka
Książka „Ekspertka” to jedyna na polskim rynku książka, która mówi wprost co kobieta powinna zrobić krok po kroku, aby stać się szeroko znaną i dobrze opłacaną ekspertką. Skierowana jest do kobiet, które nie wiedzą, jak zbudować swój ekspercki wizerunek na bazie posiadanej już specjalistycznej wiedzy, doświadczenia, profesjonalizmu i kompetencji.
W książce znajdziesz wiele wskazówek i konkretnych strategii marketingowych, dowiesz się, jak zawodowy profesjonalizm przekuć na pieniądze. Poznasz sprawdzone metody na to, jak pokazać się szerokiej publiczności i zacząć lepiej zarabiać. Autorka udowadnia, że w pierwszej lidze ekspertów jest jeszcze dużo miejsca i jedno z nich czeka na wiele kobiet!
Autorka dzieli się tylko sprawdzonymi strategiami. Pokazuje, jak to zrobić krok po kroku… i to samej, bez sztabu profesjonalistów.
To skuteczny plan, którego wykonanie i wdrożenie pozwoli Ci osiągnąć ekspercki status. A co za tym idzie, wyższe wynagrodzenia. Przecież właśnie o to chodzi?! Przecież jesteś już Kobietą i Pieniądze, teraz czas na zostanie Ekspertką!
„Zdecydowałam się na napisanie tej książki, gdy zaczęłam analizować statystyki i zagadnienia związane z rynkiem pracy kobiet. Zdałam sobie wtedy sprawę, że nasze zarobki rosną zaledwie do 40. roku życia. Co zrobić, aby zwiększyć swoją wartość na rynku pracy lub w biznesie? Jak zatrzymać ten smutny trend? Jak wykorzystać kompetencje i doświadczenie zdobyte przez lata? Według mnie, odpowiedzią jest pozycjonowanie się, jako ekspert! Pokazanie pracodawcom i klientom, że należy nam płacić nawet więcej, bo ekspertkom płaci się najwięcej!”
Dominika Nawrocka – przedsiębiorczyni i inwestorka, zawodowo związana z branżą marketingową. Prowadzi firmy specjalizujące się w marketingu i wsparciu sprzedaży w internecie. Z powodzeniem wprowadza kolejne marki na rynek, inspiruje i wspiera kolejne pokolenia przedsiębiorczych kobiet. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej (studia doktoranckie). Przez 10 lat związana z międzynarodowymi i polskimi korporacjami, gdzie kierowała zespołami konsultantów, a także zarządzała projektami komunikacyjnymi dla ponad 35 polskich i światowych marek. Propagatorka edukacji finansowej dla kobiet.